Autor |
Wiadomość |
Tuner |
Wysłany: Pią 7:26, 22 Wrz 2006 Temat postu: |
|
No ale przyrost szybkości to jest aż coś Cię nie zmusi żeby zwolnić |
|
|
Wankiel |
Wysłany: Śro 16:58, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Ja wole turbiny, nitro to chwilowy przyrost mocy wg. mnie kicha |
|
|
Tuner |
Wysłany: Śro 14:54, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
No można takie słabsze...Ty Bklon będziesz wiedział jakie są trzy sposoby podłączenia instalacj N2O co nie ?? |
|
|
Bklon |
Wysłany: Pon 18:12, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
ojjjj tak tak ... po 1sze nitro kosztuje powietrze nie ... hmm ale wsumie takie słabe niterko ... powiedzmy na 20KM więcej i silnikowi nic nie zrobi (raczej ^^) i cieszy ... a mieć dodatkowy "guzik" w kokpicie z napisem N2O tak ... "szpanersko" wygląda ^^ |
|
|
Tuner |
Wysłany: Pon 18:01, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
wiesz...Na N2O to bym się nie odwarzył to duże ryzyko... wolę uturbienie |
|
|
Forbidden Girl |
Wysłany: Pon 17:20, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
szkoda ze sie na tym wszytskim nie znam... ale w ogole uwielbiam stuningowane auta...podobaja mi sie.. neonki, NOS i te sprawy ulala:D |
|
|
Bklon |
Wysłany: Pon 17:17, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
| | | | Nissan wypuszcza ostatnią serię Skylina | Słyszałem że gt-r r35 ma wyjść w 2007 r.
Co nie Bklon ??
EDIT:
Moje zdanie : to jedyne z niewielu wozów które potrafi sparić że człowiek lata lepsze niż... hehe |
a nieee tam był dokładny opisik auta ^^ |
|
|
Tuner |
Wysłany: Pon 16:36, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
| | Nissan wypuszcza ostatnią serię Skylina | Słyszałem że gt-r r35 ma wyjść w 2007 r.
Co nie Bklon ??
EDIT:
Moje zdanie : to jedyne z niewielu wozów które potrafi sparić że człowiek lata lepsze niż... hehe |
|
|
Bklon |
Wysłany: Nie 22:38, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
ojj tak tak ... ni krzty oleju czy brudu ... fajne wygląda ^^ |
|
|
Wankiel |
Wysłany: Nie 22:34, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Świerze chodzi mi o części, takie piękne nówki |
|
|
Bklon |
Wysłany: Nie 11:19, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
ejj to wcale nie jest świerze .... czytałem o tym w nr 8/2005 maxi tuning ... strona 22 |
|
|
SD_KOSIAR |
Wysłany: Nie 11:08, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
POiwedz mi tylko dlaczego nie napisałes nic od siebie nie masz swojego zdania?? tylko skopiowałes wszytko z jakies strony he? |
|
|
Tuner |
Wysłany: Sob 17:25, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
A co gg ma wspólnego ze świerością informacji z tego postu ?? |
|
|
Wankiel |
Wysłany: Czw 10:48, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
Ależ to wyszystko takie świerze. Mam już gg walić 9696595 |
|
|
Tuner |
Wysłany: Śro 13:42, 16 Sie 2006 Temat postu: Nissan Nisomo Skyline GT-R |
|
Z inego forum :
| |
Troszkę się tutaj zastój zrobił, więc daję coś z nowości
Nissan wypuszcza ostatnią serię Skylina przed zakonczeniem produkcji tego autka, jednoczesnie jezeli wierzyc danym producenta jest to obecnie najszybsze auto na swicie przejezdzajace ćwiatke w 10.06 sekundy poniewaz jak wiadomo produkcje GT-R zakończono w 2003 roku, cała serie Z-tune wyprodukowano ręcznie.
karoserie czesciowo wykonano z tytanu, jej wytrzymałosc jest tak duzą ze nie ma koniecznosci stosowania klatki bezpieczeństwa pojemnosc zmniejszono do 2.8 litra, mimo to silnik wciaz kreci sie do 10 tys RPM
GT500 Skyline ma "tylko " 500" KM ( 178 Km z litra pojemnosci ) jego osiagi nalezy zawdzieczac małej masie i super napędowi napędowi ATTESA, pod tym wlotem znajduje sie chłodnica oleju
zawieszka z aluminium
Nowy wał napędowy wykonano z włókien weglowych i jest 2.5 raza mocniejszy od seryjnego oraz o ok. 20 kg lzejszy, wydech wykonano z tytanu
Najciekwsze z tyłu tu jest centrum najbardziej zaawansowanego na swiecie systemu napedu na cztery koła ATTESA ET-S, zarówno przednie jak i tyle dyferencjały posiadają obieg oleju aby odbierac ogromne ilosci ciepła, super wydajna elekryczna pompa oleju znajduje sie z tyłu ( od niej odchodza te czerwone złaczki i węze olejowe ). Dwie chłodnice ktore widać na zdjęciu to nie intercoolery tylko chłodnice oleju, jeden dla tylnego dyferencjału a drugi dla centralnego sprzędła ET-S ktore elekronicznie rozdziela naped pomiedzy przodem a tyłem pojazdu, przedni dyferencjał tp tradycyjne mechaniczne LSD ale rowniez posiada chłodnice oleju umieszczona pod przednim zderzakiem
Całosc kosztuje 170 tyś $ to wciaż taniej niz najtansze Ferrari, moze dlatego ze auto napewno nie wyglada jak ........mam nadzieje ze zrobia R35 GT-R bo troche rozwineli technologie w tym aucie...
|
|
|
|