Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Dietfurt City Riders Strona Główna
»
TUNING
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
TUNING
Autka seryjne
Wasze autka
Young i Old-timery
Sport samochodowy
Mechanika
Car Audio
Virtual tuning (VT)
----------------
Skończone VT
Work In Progress
Pojedynki
Tak na temat VT ;)
Sekundówki
Moje Pierwsze
Tutoriale
Manga Cars (MC)
----------------
Skończone MC
Work In Progress
Pojedynki
Tak na temat MC ;)
Sekundówki
Moje Pierwsze
Tutoriale
Modele
----------------
Skończone
V.I.P.
Techniki modelrarskie
INFO KLUBOWE DCR
----------------
Dietfurt City Riders
Śmietnik
----------------
TRASH
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tuner
Wysłany: Pon 17:35, 02 Paź 2006
Temat postu:
Dam VT i listę modów która tu by się przydała
SD_KOSIAR
Wysłany: Pon 8:19, 02 Paź 2006
Temat postu:
no Prshe pokazało na co go naprawde stać srodek świetnie wykonany na zewnatrz np fele bym mzienił na chromy bo czarne jakos tu sie mi nie widza ale ogólnie jest super
Tuner
Wysłany: Nie 20:51, 01 Paź 2006
Temat postu:
Ja tam najchętniej wszystko na WRC bym przerobił XD
Wankiel
Wysłany: Pią 21:14, 22 Wrz 2006
Temat postu:
Gleba jest duża, a jak by był bardziej to by na zakręcie nieskręcił
Tuner
Wysłany: Pią 7:31, 22 Wrz 2006
Temat postu:
Może być taki ale bardziej przy glebie !!
Wankiel
Wysłany: Czw 17:50, 21 Wrz 2006
Temat postu:
Człowieku, ty chcesz jeździć kartką papieru? A mi się kolor podoba...A przyspieszenie jak na takiego kolosa zarębioza
Tuner
Wysłany: Czw 16:17, 21 Wrz 2006
Temat postu: [mech/v]Gemballa GT750 Aero 3 Sport Exlusive
WP napisał:
Myślisz, że mając najnowsze Ferrari F430 zawsze ruszysz spod świateł jako pierwszy i nikt nie spędzi Cię "długimi" z lewego pasa autostrady? Być może tak i będzie... Do czasu, kiedy obok nie stanie Porsche Cayenne. Zanim z pogardą zlustrujesz karoserię terenowego samochodu, przyjrzyj się uważnie, czy gdzieś nie znajduje się dyskretna naklejka z napisem "Gemballa". Jeżeli trafiłeś na wersję GT750 zastanów się dobrze, zanim dociśniesz gaz... Czarne monstrum do "setki" przyspiesza o 0.1 sekundy lepiej, niż Twoja krzykliwa zabawka z rumakiem prężącym się na masce.
Gemballa jest firmą zajmująca się tuningiem samochodów Porsche. Poprawianie wyrobów stuttgarckiej fabryki należy do wyjątkowo trudnych zadań. W końcu dla wielu osób Porsche jest synonimem samochodu sportowego. Wysmakowane stylistycznie, wykonane z najlepszych materiałów i zmontowane w niemal idealny sposób. Doskonałym potwierdzeniem jakości niemieckich samochodów sportowych są rankingi bezawaryjności, gdzie Porsche od lat zajmuje czołowe pozycje. Zaawansowane ingerencje w wysilone silniki mogą znacznie zwiększyć szanse na wystąpienie poważnej awarii. Jednak Gemballa znalazła sposób na rozwiązanie problemu - przy modyfikacji jednostek napędowych zostaje wymieniona większość części - z chłodnicami włącznie.
Na bazie Porsche Cayenne została przygotowana Gemballa GT750 Aero 3 Sport Exlusive. Liczba, która pojawiała się w nazwie nie jest przypadkiem... Zmodyfikowany silnik biturbo generuje 750 KM! Do niedawna była to wartość nieosiągalna nawet dla samochodów wyścigowych, a w dniu dzisiejszym trafia pod maskę aut służących do jazdy po normalnych drogach... Jednak jeszcze większe wrażenie robi moment obrotowy, który wynosi 1150 Nm, rozwijanych przy zaledwie 3500 obr. min! Dzięki niemu samochód jest w każdej chwili zdolny do rozpoczęcia przyśpieszania z siłą wgniatającą w oparcia aż do uzyskania maksymalnych 312 km/h. Pierwsza "setka" pojawia się na liczniku po ledwie 4.2 sekundy, co wystarcza, by wielka terenówka zostawiła za sobą najznamienitsze samochody sportowe. Uzyskanie 200 km/h wymaga jazdy z pedałem wciśniętym do podłogi przez niecałe 16 sekund.
Za wysoki i nieładna kolorystyka wnętrza
... Osiągi jak najbardziej mi się podobają nie wspominając o "torqe"
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin