Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Dietfurt City Riders Strona Główna
»
TUNING
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
TUNING
Autka seryjne
Wasze autka
Young i Old-timery
Sport samochodowy
Mechanika
Car Audio
Virtual tuning (VT)
----------------
Skończone VT
Work In Progress
Pojedynki
Tak na temat VT ;)
Sekundówki
Moje Pierwsze
Tutoriale
Manga Cars (MC)
----------------
Skończone MC
Work In Progress
Pojedynki
Tak na temat MC ;)
Sekundówki
Moje Pierwsze
Tutoriale
Modele
----------------
Skończone
V.I.P.
Techniki modelrarskie
INFO KLUBOWE DCR
----------------
Dietfurt City Riders
Śmietnik
----------------
TRASH
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tuner
Wysłany: Nie 18:46, 24 Wrz 2006
Temat postu: EVO 9 od NDT
Lancer napisał:
Mitsubishi Lancer Evolution IX już jako auto seryjne jest bardzo mocne i szybkie. Trudno też zarzucić mu braki w wyglądzie czy wyposażeniu, a osiągi wprowadzają kierowcę do krainy Rajdowych Mistrzostw Świata.
Są jednak tacy, dla których seryjne Evo nie jest niczym więcej jak tylko „tyłkowozem z którego dopiero „da się coś zrobić”.
Z takiego właśnie założenia wyszła firma Norris Designs.
Już na pierwszy rzut oka widać że auto odbiega mocno od serii – ale jaskrawy lakier, naklejki i karbonowe części (maska, zderzak, dach, dyfuzor) mocy nie dodają (choć są różne zdania na ten temat ).
Ale 3 drzwiowe nadwozie jest raczej niespotykane w tym modelu.
Oto osiągi prezentowanego Evo:
Moc: 852 KM.
Moment obrotowy: 861 Nm.
9,7 s 0-400m
Prędkość maksymalna: 346 km/h.
Jest to zatem najmocniejsze Mitsubishi Evo w Europie.
Dwa litry pojemności okazały się zbyt małą wartości, blok został zatem rozwiercony do 2,3 litra.
Zawory i walki rozrządu pochodzą z firmy ND, również wydech i intercooler pochdza od tego producenta, kola zębate wałków i kolektor ssący to produkty HKS. Pokrywa zaworów i pompa oleju pochodzą z rajdowej odmiany Mitsubishi.
Turbosprężarka pochodzi z firmy Garret i jest to model GT42R.
Dwie pompy paliwa dostarcza Bosch, a elektronikę firmy Motek i SARD.
Układ przeniesienia napędu to kłowa, sekwencyjna skrzynia firmy Ikeya, skrócony wał napędowy i wzmocnione dyferencjały.
Auto porusza się na felgach firmy Volk (18” przód i 17” tył”) i wyczynowych oponach firm Avon i Mitto. Hamulce firmy Brembo o 8 tłoczkowych zaciskach dbają o skuteczne wytracanie prędkości.
We wnętrzu znajdziemy fotele i kierownicę Sparto i mnóstwo elementów z włókna węglowego. Boczne szyby wykonano z Lexanu.
Wszystko to po to aby zasilane 118 oktanową benzyną Evo było najszybsze w wyścigach na ¼ mili.
TERAZ FOCIKI !! !! !!
Nawet nienajgorzej przerobiony
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin