Autor |
Wiadomość |
Tuner |
Wysłany: Pon 17:35, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
Dam VT i listę modów która tu by się przydała |
|
|
SD_KOSIAR |
Wysłany: Pon 8:19, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
no Prshe pokazało na co go naprawde stać srodek świetnie wykonany na zewnatrz np fele bym mzienił na chromy bo czarne jakos tu sie mi nie widza ale ogólnie jest super |
|
|
Tuner |
Wysłany: Nie 20:51, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
Ja tam najchętniej wszystko na WRC bym przerobił XD |
|
|
Wankiel |
Wysłany: Pią 21:14, 22 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Gleba jest duża, a jak by był bardziej to by na zakręcie nieskręcił |
|
|
Tuner |
Wysłany: Pią 7:31, 22 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Może być taki ale bardziej przy glebie !! |
|
|
Wankiel |
Wysłany: Czw 17:50, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Człowieku, ty chcesz jeździć kartką papieru? A mi się kolor podoba...A przyspieszenie jak na takiego kolosa zarębioza |
|
|
Tuner |
Wysłany: Czw 16:17, 21 Wrz 2006 Temat postu: [mech/v]Gemballa GT750 Aero 3 Sport Exlusive |
|
| | Myślisz, że mając najnowsze Ferrari F430 zawsze ruszysz spod świateł jako pierwszy i nikt nie spędzi Cię "długimi" z lewego pasa autostrady? Być może tak i będzie... Do czasu, kiedy obok nie stanie Porsche Cayenne. Zanim z pogardą zlustrujesz karoserię terenowego samochodu, przyjrzyj się uważnie, czy gdzieś nie znajduje się dyskretna naklejka z napisem "Gemballa". Jeżeli trafiłeś na wersję GT750 zastanów się dobrze, zanim dociśniesz gaz... Czarne monstrum do "setki" przyspiesza o 0.1 sekundy lepiej, niż Twoja krzykliwa zabawka z rumakiem prężącym się na masce.
Gemballa jest firmą zajmująca się tuningiem samochodów Porsche. Poprawianie wyrobów stuttgarckiej fabryki należy do wyjątkowo trudnych zadań. W końcu dla wielu osób Porsche jest synonimem samochodu sportowego. Wysmakowane stylistycznie, wykonane z najlepszych materiałów i zmontowane w niemal idealny sposób. Doskonałym potwierdzeniem jakości niemieckich samochodów sportowych są rankingi bezawaryjności, gdzie Porsche od lat zajmuje czołowe pozycje. Zaawansowane ingerencje w wysilone silniki mogą znacznie zwiększyć szanse na wystąpienie poważnej awarii. Jednak Gemballa znalazła sposób na rozwiązanie problemu - przy modyfikacji jednostek napędowych zostaje wymieniona większość części - z chłodnicami włącznie.
Na bazie Porsche Cayenne została przygotowana Gemballa GT750 Aero 3 Sport Exlusive. Liczba, która pojawiała się w nazwie nie jest przypadkiem... Zmodyfikowany silnik biturbo generuje 750 KM! Do niedawna była to wartość nieosiągalna nawet dla samochodów wyścigowych, a w dniu dzisiejszym trafia pod maskę aut służących do jazdy po normalnych drogach... Jednak jeszcze większe wrażenie robi moment obrotowy, który wynosi 1150 Nm, rozwijanych przy zaledwie 3500 obr. min! Dzięki niemu samochód jest w każdej chwili zdolny do rozpoczęcia przyśpieszania z siłą wgniatającą w oparcia aż do uzyskania maksymalnych 312 km/h. Pierwsza "setka" pojawia się na liczniku po ledwie 4.2 sekundy, co wystarcza, by wielka terenówka zostawiła za sobą najznamienitsze samochody sportowe. Uzyskanie 200 km/h wymaga jazdy z pedałem wciśniętym do podłogi przez niecałe 16 sekund. |
Za wysoki i nieładna kolorystyka wnętrza ... Osiągi jak najbardziej mi się podobają nie wspominając o "torqe" |
|
|