Forum Dietfurt City Riders Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
EVO 9 od NDT

 
Odpowiedz do tematu    Forum Dietfurt City Riders Strona Główna » TUNING Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
EVO 9 od NDT
Autor Wiadomość
Tuner
StreeT As



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Żnin

Post EVO 9 od NDT
Lancer napisał:
Mitsubishi Lancer Evolution IX już jako auto seryjne jest bardzo mocne i szybkie. Trudno też zarzucić mu braki w wyglądzie czy wyposażeniu, a osiągi wprowadzają kierowcę do krainy Rajdowych Mistrzostw Świata.

Są jednak tacy, dla których seryjne Evo nie jest niczym więcej jak tylko „tyłkowozem z którego dopiero „da się coś zrobić”.

Z takiego właśnie założenia wyszła firma Norris Designs.

Już na pierwszy rzut oka widać że auto odbiega mocno od serii – ale jaskrawy lakier, naklejki i karbonowe części (maska, zderzak, dach, dyfuzor) mocy nie dodają (choć są różne zdania na ten temat ).
Ale 3 drzwiowe nadwozie jest raczej niespotykane w tym modelu.

Oto osiągi prezentowanego Evo:

Moc: 852 KM.
Moment obrotowy: 861 Nm.
9,7 s 0-400m
Prędkość maksymalna: 346 km/h.



Jest to zatem najmocniejsze Mitsubishi Evo w Europie.

Dwa litry pojemności okazały się zbyt małą wartości, blok został zatem rozwiercony do 2,3 litra.

Zawory i walki rozrządu pochodzą z firmy ND, również wydech i intercooler pochdza od tego producenta, kola zębate wałków i kolektor ssący to produkty HKS. Pokrywa zaworów i pompa oleju pochodzą z rajdowej odmiany Mitsubishi.

Turbosprężarka pochodzi z firmy Garret i jest to model GT42R.

Dwie pompy paliwa dostarcza Bosch, a elektronikę firmy Motek i SARD.

Układ przeniesienia napędu to kłowa, sekwencyjna skrzynia firmy Ikeya, skrócony wał napędowy i wzmocnione dyferencjały.

Auto porusza się na felgach firmy Volk (18” przód i 17” tył”) i wyczynowych oponach firm Avon i Mitto. Hamulce firmy Brembo o 8 tłoczkowych zaciskach dbają o skuteczne wytracanie prędkości.


We wnętrzu znajdziemy fotele i kierownicę Sparto i mnóstwo elementów z włókna węglowego. Boczne szyby wykonano z Lexanu.

Wszystko to po to aby zasilane 118 oktanową benzyną Evo było najszybsze w wyścigach na ¼ mili.

TERAZ FOCIKI !! !! !!









Twisted Evil Twisted Evil

Nawet nienajgorzej przerobiony


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:46, 24 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Dietfurt City Riders Strona Główna » TUNING Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin